DOCUMENTE SOLICITATE DE ARACIP UNITATILOR
DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR IN DIFERITE ETAPE ALE EVALUARII EXTERNE, CONFORM
LEGISLATIEI SPECIFICE A CALITATII
Proceduri operationale care sa sustina Sistemul de control intern/managerial
Proceduri operationale care sa sustina Sistemul de control intern/managerial
DOCUMENT
|
BAZA LEGALA DIN
in care se
stipuleaza obligatia unitatii de invatamant
|
1.
Actul
constitutiv al furnizorului de educatie
|
|
2.
Statutul
furnizorului de educatie
|
|
3. Hotarare
judecatoreasca de infiintare a furnizorului de educatie
|
|
4.
Codul
de identitate fiscala (CIF) ale furnizorului de educatie
|
|
5.
Documente
de detinere /utilizare a spatiilor scolare
|
|
6.
Documente
de detinere /utilizare a bazei materiale
|
|
7.
Proiectul
de dezvoltare institutionala -PDI / plan de actiune al scolii -PAS
|
OMECTS nr.
5547/2011 privind aprobarea Regulamentului de inspectie a unitatilor de invatamant
preuniversitar
|
8.
Planuri
operationale
|
OMECTS nr.
5547/2011 privind aprobarea Regulamentului de inspectie a unitatilor de
invatamant preuniversitar
|
9.
Oferta
educationala
|
OMECTS nr.
5547/2011 pnvind aprobarea Regulamentului de inspectie a unitatilor de
invatamant preuniversitar
|
10. Lista dotarilor disponibile
|
|
11. Lista cu fondul de carte propriu
|
|
12. Stat de functii
|
OMECTS nr.
5547/2011 privind aprobarea Regulamentului de inspectie a unitatilor de
invatamant preuniversitar
|
13. Regulamentul de ordine interioara
|
|
14. Lista protocoalelor, acordurilor de colaborare
si a parteneriatelor incheiate de unitatea de invaatamant, pe ultimul ciclu
de invatamant / Protocoalele de colaborare cu diferite institute parteneriate,
cu unitati de invatamant similare din
|
|
15. Contract educational
|
Legea nr. 1/2011 (Legea Educatiei
Nationale) cu modificarile si completarile ulterioare
|
16. Situatiile privind rezultatele elevilor
la examenele de finalizare a studiilor. performantele obtinute la concursuri
si olimpiade scolare, respectiv situatiile privind insertia absolventilor pe
piata fortei de munca, dupa caz
|
OMECTS nr.
5547/2011 privind aprobarea Regulamentului de inspectie a unitatilor de
invatamant preuniversitar
|
17. Oferta curriculara
|
|
18. Lista obiectelor de inventar si a
mijloacelor fixe aflate in proprietatea unitatii de invatamant
|
|
19. Lista planurilor de invatamant si a
programelor scolare
|
|
20. Lista cadrelor didactice
|
|
21. Declaratia - angajament a fiecarui
cadru didactic care urmeaza sa desfasoare activitati de invatamant in
unitatea scolara respectiva
|
|
22. Acte privind inspectiile si controalele
efectuate in unitatea de invatamant pe ultimul ciclu de invatamant, conform
registrului de procese - verbale de inspectii
|
OMECTS nr.
5547/2011 privind aprobarea Regulamentului de inspectie a unitatilor de
invatamant preuniversitar
|
23. Autorizatia sanitara de functionare,
vizata pe anul in curs
|
O.MS nr. 1995/1995 pentru aprobarea
Normelorde igiena privind unitatile pentru ocrotirea educarea si instruirea
copiilor si tinerilor
|
24. Aviz PSI, daca este cazul, conform
legislatiei in vigoare
|
H.G.R.
nr. 1739/2006 pentru aprobarea categoriilor de constructii si amenajari care
se supun avizarii/autorizarii privind securitatea la incendiu
|
25. Autorizatia de functionare din punct de
vedere al sanatatii si securitatii in munca
|
Legea nr. 319/2006 a sanatatii securitatii
in munca
|
26. Regulamentul CEAC
|
|
27. Decizie privind desemnarea membrilor
CEAC
|
|
28. Strategia CEAC
|
|
29. Raportul anual de evaluare interna a
calitatii -RAEI
|
|
30. Proceduri
operationale care sa sustina Sistemul de control intern/managerial
|
OMF 946/2005 pentru aprobarea Codului
controlului intern cuprinzand standardele de management/control intern la
entitatile publice si pentru dezvoltarea sistemelor de control
intern/managerial, cu modificarile si completarile ulterioare
|
31. Proceduri de autoevaluare institutionala
|
|
32. Proceduri de evaluare sistematica a asteptarilor
educabililor, parintilor si altor beneficiari relevanti
|
|
33. Proceduri de de evaluare sistematica a
satisfactiei personalului
|
|
34. Proceduri
de comunicare interna, decizie si raportare
|
|
35. Proceduri de comunicare externa cu
beneficiarii educatiei, cu institutii si angajatori
|
|
36. Proceduri
de identificare si de prevenire a perturbarilor majore
|
|
37. Proceduri de control al documentelor si
al inregistrarilor
|
|
38. Proceduri
de monitorizare, evaluare, revizuire si imbunatatire a calitatii
|
|
39. Procedura de informare regulata a
elevilor si parintilor privind progresul realizat si rezultatele scolare
|
|
40. Proceduri
de colectare regulata a feed-back ului din partea elevilor si a altor factori
interesati interni si externi
|
|
41. Instrumente
de monitorizare si evaluare interna specifice unitatii de invatamant (ghiduri
de interviu, chestionare, instrumente de analiza cantitativa si calitativa)
|
OMECTS nr.
5547/2011 privind aprobarea Regulamentului de inspectie a unitatilor de
invatamant preuniversitar
|
42. Documente privind progresul in dotarea
cu echipamente, materiale, manuale, auxiliarele curriculare,
biblioteca/centrul de documentare si informare (CDI)
|
|
43. Evidenta
activitatii de perfectionare si formare continua a personalului /participarea
cadrelor didactice la programe si activitati de dezvoltare profesionala
|
|
44. Portofolii de progres ale elevilor
(fise / documente de evaluare, indicatori de performanta, lucrari /teste /
produse ale activitatii)
|
|
45. Portofoliile cadrelor didactice
(planificari calendaristice, proiectele activitatilor de invatare, lista
manualelor si a auxiliarelor curriculare utilizate, instrumente de evaluare
pentru elevi, seturi de bareme de notare ale testelor / lucrarilor elevilor)
|
|
46. Procedura privind accesul la informatiile
de interes public
|
Legea
nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public
|
47. Formulare tip - Cerere, solicitare
informatii de interes public; reclamatie administrativa; raspuns la cerere;
raspuns la reclamatie administrativa
|
|
48. Registru pentru inregistrarea cererilor
si raspunsurilor privind accesul la informatiile de interes public
|
|
49. Contracte de munca
|
Legea nr. 53/2003, Codul muncii, cu
toate modificari si completarile ulterioare
|
50. Decizii de numire pe post
|
|
51. Fise de post
|
|
52. Fise anuale de evaluare a activitatii
|
|
53. Decizii de incetare a raporturilor
contractuale
|
|
54. REVISAL (partea care poate fi
imprimata)
|
|
55. Scheme orare pe nivel de studiu
|
OMECTS nr.
5547/2011 privind aprobarea Regulamentului de inspectie a unitatilor de invatamant
preuniversitar
|
56. Orarul unitatii de invatamant
|
|
57. Planul de scolarizare
|
|
58. Registrul de procese-verbale
|
|
59. Documente scolare
|
OMECTS
nr. 5565/2011 pentru aprobarea Regulamentului privind regimul actelor de
studii al documentelor scolare gestionate de unitatile de invatamânt
preuniversitar
|
60. Acte de studii
|
|
61. Graficul activitatilor extracurriculare
|
OMECTS nr.
5547/20112011 privind aprobarea Regulamentului de inspectie a unitatilor de
invatamant preuniversitar
|
62. Organigrama
|
Baza legală:
- OUG nr. 75/2005, aprobata prin Legea nr. 87/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
- HG nr. 22/2007 pnvind aprobarea Metodologiei de evaluare institutionala in vederea autorizarii, acreditarii si evaluarii periodice a organizatiilor furnizoare de educatie
- HG nr. 21/2007 privind aprobarea standardelor de acreditare si evaluare periodica a unitatilor de invatamant preuniversitar
- HG nr. 1 534/2008 pnvind aprobarea standardelor de referinta si indicatorilor de performanta pentru evaluarea si asigurarea calitatii in invatamintul preuniversitar
Sursa: Comunicat ARACIP nr. 181/2012
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu