CONTRACT
DE MANAGEMENT INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL[1]
ART. 1
Părţile
contractante
1. Ministerul
Educaţiei şi Cercetării Ştiinţifice, cu sediul în municipiul Bucureşti, str.
Gen. Berthelot nr. 28-30, sectorul 1, reprezentat de domnul ..................,
în calitate de ministru, şi
2. Domnul
(Doamna) .................., domiciliat/ă în .................., str.
................ nr. ...., judeţul ............, având actul de identitate
..... seria ...... nr. ........., eliberat de ..........................,
C.N.P. ............................, în calitate de inspector şcolar general la
Inspectoratul Şcolar al Judeţului ........../Municipiului Bucureşti, numit în
funcţie prin Ordinul ministrului educaţiei şi cercetării ştiinţifice nr. ....
din ........., denumit în continuare manager,
au convenit să încheie prezentul contract de
management, cu respectarea următoarelor clauze:
ART. 2
Obiectul
contractului de management
1.
Organizarea, conducerea şi administrarea Inspectoratului Şcolar al Judeţului
......................./Municipiului Bucureşti, denumit în continuare
inspectorat şcolar, precum şi gestionarea patrimoniului şi a mijloacelor
materiale şi băneşti ale acestuia, în condiţiile realizării unui management
eficient şi de calitate
2. Managerul va acţiona în vederea realizării
obiectivelor politicii naţionale în domeniul educaţiei.
ART. 3
Durata
contractului de management
1. Prezentul
contract de management se încheie pe o perioadă determinată de 4 ani, începând
cu data emiterii ordinului ministrului educaţiei şi cercetării ştiinţifice de
numire în funcţie a managerului.
2. În condiţiile în care managerul îşi îndeplineşte
obligaţiile asumate prin prezentul contract de management, la expirarea
termenului prevăzut părţile pot conveni prelungirea acestuia, în condiţiile
legii.
ART. 4
Drepturile şi
obligaţiile managerului
A. Managerul are următoarele drepturi:
1. de
rezervare a postului didactic sau a catedrei pe care este titular, în perioada
executării prezentului contract;
2. să
beneficieze de drepturile băneşti conform normelor legale în vigoare;
3. să
beneficieze de concediu de odihnă 25 de zile lucrătoare anual;
4. dreptul la
repaus zilnic şi săptămânal;
5. dreptul la
egalitate de şanse şi de tratament;
6. dreptul la
securitate şi sănătate în muncă;
7. dreptul la
formare profesională;
8. să
deconteze, cu documente justificative, cheltuielile de cazare, diurnă,
transport şi alte cheltuieli efectuate cu prilejul deplasărilor în interes de
serviciu, în ţară şi în străinătate, în conformitate cu normativele stabilite
prin reglementările legale în vigoare;
9. să
beneficieze de drepturile de asigurări sociale de sănătate, precum şi de cele
privind asigurările sociale de stat;
10. să
beneficieze de drept de informare nelimitată asupra activităţii inspectoratului
şcolar pe care îl conduce, având acces la toate documentele privind activitatea
specifică, economico-financiară etc. a acestuia, potrivit normelor legale în
vigoare;
11. să
folosească un autoturism din dotarea inspectoratului şcolar pentru deplasarea
în interesul serviciului, cota de combustibil corespunzând normelor legale.
B. Managerul are următoarele obligaţii:
1. să aplice
politicile şi strategiile Ministerului Educaţiei şi Cercetării Ştiinţifice la
nivel judeţean/al municipiului Bucureşti;
2. să
elaboreze şi să aplice politici şi strategii specifice în măsură să asigure
desfăşurarea în condiţii performante a activităţii curente şi de perspectivă a
inspectoratului şcolar, în concordanţă cu politicile şi deciziile Guvernului,
în vederea punerii în aplicare a obiectivelor Programului de guvernare;
3. să
elaboreze planul managerial şi să urmărească execuţia obiectivelor şi a
indicatorilor de performanţă prevăzuţi în acesta;
4. să asigure
gestionarea şi administrarea, în condiţiile legii, a integrităţii patrimoniului
inspectoratului şcolar;
5. să
selecteze, să angajeze/să numească, să promoveze, să sancţioneze şi să
elibereze personalul inspectoratului şcolar, cu respectarea dispoziţiilor
legale;
6. să
stabilească şi să urmărească realizarea atribuţiilor de serviciu, pe domenii,
ale personalului angajat, conform regulamentului de organizare şi funcţionare
al inspectoratului şcolar, precum şi obligaţiile profesionale individuale de
muncă ale personalului de specialitate;
7. să
stabilească şi să ia măsuri privind protecţia muncii, pentru cunoaşterea de
către salariaţi a normelor de securitate a muncii şi pentru asigurarea pazei
instituţiei;
8. să dea
dispoziţii cu caracter obligatoriu pentru personalul din subordine, sub rezerva
legalităţii lor;
9. să aplice
normele de gestiune, regulamentele de organizare şi de funcţionare şi
procedurile administrative unitare;
10. să
acţioneze pentru îndeplinirea prevederilor bugetului anual de venituri şi
cheltuieli al inspectoratului şcolar, iniţiind programe şi măsuri eficiente
pentru o bună gestiune, în condiţiile reglementărilor legale în vigoare;
11. să
respecte atribuţiile prevăzute de legislaţia finanţelor publice pentru
ordonatorii de credite;
12. să
angajeze şi să utilizeze fondurile în limita creditelor bugetare aprobate, pe
baza bunei gestiuni financiare;
13. să
răspundă de organizarea şi realizarea dezvoltării profesionale şi a evoluţiei
în carieră a personalului din inspectoratul şcolar, din unităţile de învăţământ
şi din celelalte unităţi din subordine;
14. să
coordoneze şi să controleze activitatea casei corpului didactic, a centrului de
resurse şi asistenţă educaţională, a palatului, cluburilor elevilor şi
cluburilor sportive şcolare;
----------
Pct. 14 al lit. B a art. 4 din anexa 8 a fost
modificat de pct. 23 al art. I din ORDINUL nr. 3.540 din 31 martie 2016
publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 264 din 7 aprilie 2016.
15. să încheie
şi să răspundă, conform competenţelor sale, de actele juridice semnate în
numele şi pe seama inspectoratului şcolar.
Actele
juridice pentru care, potrivit legii, este necesar avizul Ministerului
Educaţiei şi Cercetării Ştiinţifice sau al autorităţii executive a
administraţiei publice locale le încheie numai după obţinerea acestui aviz;
16. să facă
parte din comisiile în care este desemnat, conform prevederilor legale în
vigoare;
17. să
reprezinte inspectoratul şcolar în raporturile cu terţii;
18. să
prezinte anual ministrului educaţiei şi cercetării ştiinţifice starea
învăţământului şi stadiul implementării politicii educaţionale în
judeţul...................../municipiul Bucureşti;
19. să dispună
constituirea şi actualizarea periodică a bazelor de date existente la nivelul
inspectoratului şcolar;
20. să
transmită Ministerului Educaţiei şi Cercetării Ştiinţifice situaţiile
statistice şi orice alte informări în termenele solicitate;
21. să
răspundă de aplicarea şi respectarea legislaţiei în organizarea, conducerea şi
desfăşurarea procesului de învăţământ şi să asigure calitatea învăţământului
din judeţul............................/municipiul Bucureşti;
22. să
răspundă de aplicarea actelor emise de Ministerul Educaţiei şi Cercetării
Ştiinţifice (metodologii, ordine, note, precizări, instrucţiuni etc.);
23. să asigure
gestiunea sistemului de salarizare a personalului din unităţile de învăţământ
preuniversitar de stat şi unităţile conexe din judeţ;
24. să asigure
încadrarea în numărul de personal aprobat de Ministerul Educaţiei şi Cercetării
Ştiinţifice, pentru unităţile de învăţământ preuniversitar de stat şi unităţile
conexe din judeţ;
25. să
verifice încadrarea în bugetul aprobat, calculat conform prevederilor legale în
vigoare, de către unităţile de învăţământ preuniversitar de stat şi unităţile
conexe din judeţ;
26. să dispună
măsurile necesare pentru încadrarea în numărul de personal şi în bugetul
aprobat, de către ordonatorii de credite ai unităţilor de învăţământ
preuniversitar de stat şi ai unităţilor conexe din judeţ;
27. să
colaboreze cu toate autorităţile şi instituţiile publice la nivel local,
judeţean şi naţional pentru realizarea tuturor obiectivelor stabilite prin
Programul de guvernare, politicile şi strategiile Ministerului Educaţiei şi
Cercetării Ştiinţifice, cu respectarea legislaţiei în vigoare;
28. să depună declaraţia de avere şi declaraţia de
interese la începutul şi la sfârşitul prezentului contract de management.
ART. 5
Drepturile şi
obligaţiile ministrului educaţiei şi cercetării ştiinţifice
A. Ministrul educaţiei şi cercetării ştiinţifice are
următoarele drepturi:
1. să solicite
managerului îndeplinirea obiectivelor, programelor, indicatorilor şi a
celorlalte obligaţii asumate prin semnarea prezentului contract de management;
----------
Pct. 1 al lit. A a art. 5 din anexa 8 a fost
modificat de pct. 24 al art. I din ORDINUL nr. 3.540 din 31 martie 2016
publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 264 din 7 aprilie 2016.
2. să solicite
managerului prezentarea de rapoarte privind stadiul realizării planului de
management, a proiectelor şi programelor inspectoratului şcolar, a situaţiei
economico-financiare şi a altor documente referitoare la activitatea acestuia;
3. să modifice
indicatorii economico-financiari prevăzuţi în bugetele anuale;
4. să dispună
verificări periodice ale modului de îndeplinire a obligaţiilor pe care şi le-a
asumat managerul prin prezentul contract de management şi să adopte măsuri de
recompensare sau de sancţionare conform legii.
B. Ministrul educaţiei şi cercetării ştiinţifice are
următoarele obligaţii:
1. să asigure
managerului libertatea în conducerea, organizarea şi coordonarea învăţământului
preuniversitar la nivelul judeţului ............/municipiului Bucureşti,
limitările fiind cele prevăzute de reglementările legale;
2. să asigure
managerului condiţiile legale pentru a-şi îndeplini obligaţiile cuprinse în
prezentul contract de management;
3. să asigure
finanţarea, pentru unităţile finanţate de la bugetul de stat, în limita
fondurilor aprobate prin legile bugetare anuale;
4. să asigure
condiţiile pentru ca managerul să primească toate drepturile stabilite de
reglementările legale;
5. să evalueze
anual activitatea managerului sau ori de câte ori este sesizat de existenţa
unor disfuncţii în activitatea inspectoratului şcolar;
6. să asigure inspectoratului şcolar îndrumare
metodologică.
ART. 6
Loialitate şi
confidenţialitate
1. Pe durata
prezentului contract de management şi încă o perioadă de 2 ani de la încetarea
acestuia, managerul este obligat să păstreze cu rigurozitate confidenţialitatea
asupra datelor şi informaţiilor care nu sunt destinate publicităţii sau care
sunt prezentate cu acest caracter de către minister sau de către autoritatea
executivă a administraţiei publice locale.
2. Managerului îi sunt interzise orice activităţi
contrare politicii Ministerului Educaţiei şi Cercetării Ştiinţifice în domeniul
educaţiei.
ART. 7
Răspunderea
părţilor
1. Pentru
neîndeplinirea sau îndeplinirea necorespunzătoare a obligaţiilor din prezentul
contract de management, părţile răspund potrivit reglementărilor legale.
2. Managerul
răspunde disciplinar şi/sau patrimonial pentru daunele produse inspectoratului
şcolar sau imaginii acestuia prin orice act al său contrar intereselor
învăţământului, prin acte de gestiune imprudentă, prin utilizarea abuzivă sau
neglijentă a fondurilor inspectoratului şcolar, în conformitate cu legislaţia
în vigoare.
3. Răspunderea managerului este angajată şi pentru
nerespectarea prevederilor legale în vigoare.
ART. 8
Modificarea
contractului de management
1. Prevederile
prezentului contract de management pot fi modificate prin act adiţional, cu
acordul ambelor părţi.
2. Părţile vor
adapta prezentul contract de management corespunzător reglementărilor legale
care îi sunt aplicabile, intervenite ulterior încheierii acestuia.
3. Contractul
de management se suspendă de drept în următoarele cazuri:
a) în cazul în
care managerul a fost trimis în judecată pentru fapte penale incompatibile cu
funcţia deţinută, până la rămânerea definitivă a hotărârii judecătoreşti;
b) concediu de
maternitate;
c) concediu
pentru incapacitate temporară de muncă;
d) carantină;
e) exercitarea
unei funcţii în cadrul unei autorităţi executive, legislative ori
judecătoreşti, pe toată durata mandatului;
f)
îndeplinirea unei funcţii de conducere salarizate în sindicat;
g) forţă
majoră;
h) în cazul în
care salariatul este arestat preventiv, în condiţiile Legii nr. 135/2010
privind Codul de procedură penală, cu modificările şi completările ulterioare;
i) în alte cazuri expres prevăzute de lege.(*[2])
ART. 9
Încetarea
contractului de management
1. Prezentul
contract de management încetează:
a) la
expirarea perioadei pentru care a fost încheiat;
b) la
iniţiativa ministrului educaţiei şi cercetării ştiinţifice în cazul în care, în
urma evaluării, managerul a obţinut calificativul "nesatisfăcător";
c) prin
revocarea din funcţie de către ministrul educaţiei şi cercetării ştiinţifice
pentru neîndeplinirea sau îndeplinirea necorespunzătoare a obligaţiilor
prevăzute de lege şi de prezentul contract de management, cu notificarea
prealabilă scrisă cu minimum 15 zile înainte de aplicarea măsurii;
d) prin
renunţarea de către manager la prezentul contract de management, cu notificarea
prealabilă scrisă cu minimum 15 zile înainte de data renunţării;
e) prin
acordul părţilor;
f) la
încetarea calităţii de cadru didactic titular în sistemul de învăţământ;
----------
Lit. f) a pct. 1 al art. 9 din anexa 8 a fost
modificată de pct. 26 al art. I din ORDINUL nr. 3.540 din 31 martie 2016
publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 264 din 7 aprilie 2016.
g) prin deces;
h) prin
punerea sub interdicţie judecătorească a managerului;
i) prin
desfiinţarea sau reorganizarea inspectoratului şcolar;
j) în alte situaţii prevăzute expres de lege.
2. În toate situaţiile în care contractul de
management încetează, este emis ordin al ministrului educaţiei şi cercetării
ştiinţifice.
ART. 10
Litigii
Litigiile izvorâte din încheierea, executarea,
modificarea, încetarea şi interpretarea clauzelor prezentului contract de
management se soluţionează conform prevederilor care reglementează contenciosul
administrativ.
ART. 11
Dispoziţii
finale
1. Prevederile
prezentului contract de management se completează cu dispoziţiile Legii
educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, şi
ale altor acte normative specifice.
2. Fişa
postului pentru manager este anexă la prezentul contract de management.
3. Evaluarea
activităţii managerului se va face pe baza procedurii elaborate de Ministerul
Educaţiei şi Cercetării Ştiinţifice.
4. Prezentul
contract de management a fost încheiat şi redactat în două exemplare originale,
câte unul pentru fiecare parte.
Ministrul
educaţiei şi cercetării ştiinţifice,
.............................................
Manager,
.................
Bucureşti, .........................
ANEXA
la contractul
de management
MINISTERUL
EDUCAŢIEI ŞI CERCETĂRII ŞTIINŢIFICE
Inspectoratul
Şcolar al Judeţului .........../Municipiului Bucureşti
FIŞA POSTULUI
(CADRU)
Nr. .......
Denumirea
postului - inspector şcolar general
Gradul
profesional al ocupaţiei postului - inspector şcolar general
Nivelul
postului - conducere
Descrierea
postului:
1. Pregătirea
profesională impusă ocupantului postului:
a) studii
superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau diplomă echivalentă;
b) membru al
corpului naţional de experţi în management educaţional;
c) titular în
învăţământ, cu gradul didactic I sau cu doctorat;
d)
calificativul "foarte bine", obţinut în ultimii 5 ani;
e) cunoştinţe
operare PC;
f) cunoaşterea unei limbi de circulaţie
internaţională.
2. Experienţa
necesară executării operaţiunilor specifice postului:
– calităţi dovedite în activitatea didactică şi în
funcţii de conducere, de îndrumare şi control în sistemul naţional de
învăţământ.
3.
Dificultatea operaţiunilor specifice postului:
a) cunoaşterea
învăţământului preuniversitar sub toate aspectele;
b) cunoaşterea
şi aplicarea legilor, hotărârilor Guvernului, ordonanţelor de urgenţă ale
Guvernului, metodologiilor, regulamentelor şi a celorlalte documente
legislative şi de management educaţional;
c) aprecierea
ofertelor de recrutare, angajare, formare managerială şi dezvoltare
instituţională;
d)
soluţionarea contestaţiilor şi sesizărilor;
e) consultanţă
de specialitate;
f) informarea,
monitorizarea informaţiei şi a acţiunilor la nivelul inspectoratului şcolar şi
la nivelul unităţilor de învăţământ, în vederea asigurării calităţii
managementului educaţional;
g) organizarea, controlul-verificarea, evaluarea şi
luarea deciziilor.
4.
Responsabilitatea implicată de post:
a)
responsabilitate privind proiectarea, organizarea, coordonarea,
antrenarea/motivarea, monitorizarea/controlul/evaluarea, comunicarea şi
autoritatea informală;
b)
responsabilitatea privind corectitudinea şi aplicabilitatea documentelor
elaborate, corectitudinea aplicării prevederilor documentelor normative;
c)
responsabilitatea soluţionării stărilor conflictuale sesizate direct sau
exprimate prin reclamaţii;
d) responsabilitatea propunerilor decizionale.
5. Sfera de
relaţii (comunicare/relaţionare) cu:
Ministerul
Educaţiei şi Cercetării Ştiinţifice, inspectoratul şcolar, unităţile conexe,
unităţile de învăţământ, personalul din inspectorat, din unităţile conexe şi
din unităţile de învăţământ, comunitatea locală, sindicate, organizaţii
guvernamentale, organizaţii neguvernamentale etc.
Atribuţii pe domenii de competenţă
┌─────────────┬─────────────────────────┬─────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Domeniul
de │
Unitatea de │ Atribuţii │
│competenţă │
competenţă │
│
├─────────────┼─────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Management │Proiectarea strategiei │Realizarea diagnozei mediului educaţional
judeţean/al │
│ │educaţionale şi a │municipiului Bucureşti │
│ │politicilor educaţionale
├─────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ale inspectoratului │Elaborarea strategiei educaţionale
judeţene/a municipiului │
│ │şcolar │Bucureşti
│
│ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Elaborarea politicilor
educaţionale la nivel judeţean/al │
│ │ │municipiului
Bucureşti
│
│ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Proiectarea planului
de şcolarizare la nivel judeţean/al │
│ │ │municipiului
Bucureşti
│
│ │ ├─────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Elaborarea ofertei
educaţionale judeţene/a municipiului
│
│ │ │Bucureşti │
│ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Elaborarea bugetului
inspectoratului şcolar │
│ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Elaborarea
programului managerial al inspectoratului şcolar │
│ ├─────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Organizarea
activităţilor│Planificarea activităţilor tematice ale consiliului de │
│ │inspectoratului şcolar │administraţie │
│ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Repartizarea
sarcinilor şi responsabilităţilor pe fiecare
│
│ │ │domeniu din structura
organizatorică a inspectoratului │
│ │ │şcolar
│
│ │ ├─────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Recrutarea şi
selectarea personalului din inspectoratul
│
│ │ │şcolar
│
│
├─────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Conducerea/Coordonarea │Implementarea programului managerial │
│ │activităţii ├─────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │inspectoratului şcolar │Coordonarea funcţionării domeniilor
prevăzute în structura │
│ │ │organizatorică a
inspectoratului şcolar
│
│ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Aprobarea bugetului
instituţiei în consiliul de administraţie│
│ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Repartizarea
resurselor financiare şi materiale
│
│ │ ├─────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Asigurarea gestiunii
sistemului de salarizare a personalului │
│ │ │din unităţile de
învăţământ preuniversitar de stat şi
│
│ │ │unităţile conexe din
judeţ │
│ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Asigurarea încadrării
în numărul de personal aprobat de │
│ │ │Ministerul Educaţiei
şi Cercetării Ştiinţifice, pentru │
│ │ │unităţile de
învăţământ preuniversitar de stat şi unităţile
│
│ │ │conexe din judeţ │
│ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Verificarea
încadrării în bugetul aprobat, calculat conform
│
│ │ │prevederilor legale
în vigoare, de către unităţile de
│
│ │ │învăţământ preuniversitar de
stat şi unităţile conexe din │
│ │ │judeţ
│
│ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Asigurarea încadrării
în numărul de personal şi în bugetul │
│ │ │aprobat de către
ordonatorii de credite ai unităţilor de
│
│ │ │învăţământ
preuniversitar de stat şi ai unităţilor conexe │
│ │ │din judeţ
│
│ │ ├─────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Coordonarea
activităţii de colectare şi analiză a
│
│ │ │informaţiilor privind
îndeplinirea planului managerial şi │
│ │ │de intervenţie
ameliorativă
│
│ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Asigurarea redactării
materialelor de sinteză, pe baza │
│ │ │analizei informaţiei
colectate │
│ │ ├─────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Dezvoltarea
sistemului de control intern al instituţiei
│
│ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Delegarea de sarcini
specifice procesului de coordonare │
│ │ │operaţională a
activităţilor
│
│ ├─────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Motivarea/Antrenarea │Promovarea personalului din
subordine │
│ │personalului din ├─────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │subordine │Dezvoltarea culturii
organizaţionale │
│ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Medierea conflictelor
intra- şi interinstituţionale │
│ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Acordarea de calificative, recompense
sau sancţiuni │
│ │ │personalului din
subordine
│
│
├─────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Monitorizarea/Evaluarea/
│Monitorizarea aplicării şi respectării actelor emise de │
│ │Controlul activităţilor │Ministerul Educaţiei şi Cercetării
Ştiinţifice şi a │
│ │inspectoratului şcolar │activităţii şcolare din teritoriu │
│ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Monitorizarea
încadrării unităţilor de învăţământ cu
│
│ │ │personal didactic şi
nedidactic │
│ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Organizarea
examenelor şi concursurilor naţionale/regionale/ │
│ │ │locale
│
│ │ ├─────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Monitorizarea
aplicării şi dezvoltării sistemului de control │
│ │ │intern/managerial │
│ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Verificarea execuţiei
bugetare la nivelul sistemului de │
│ │ │învăţământ
preuniversitar din judeţ/municipiul Bucureşti │
│ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Coordonarea modului de întocmire a
documentelor │
│ │ │administrative
şcolare
│
│ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Verificarea modului
de soluţionare a sesizărilor, petiţiilor │
│ │ │şi reclamaţiilor │
│ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Monitorizarea
progresului şi a disfuncţiilor apărute în
│
│ │ │activitatea
inspectoratului şcolar
│
│ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Monitorizarea şi
evaluarea calităţii activităţilor
│
│ │ │instructiv-educative
din unităţile de învăţământ/unităţi │
│ │ │conexe din
teritoriu │
│ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Evaluarea
performanţelor managementului unităţilor de │
│ │ │învăţământ şi a
unităţilor conexe
│
├─────────────┼─────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Informare/ │Relaţii/Comunicare │Asigurarea fluxului informaţional la
nivelul sistemului de │
│Comunicare │ │învăţământ
judeţean/al municipiului Bucureşti şi naţional │
│ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Dezvoltă şi menţine legăturile
cu partenerii sociali şi cu │
│ │ │autorităţile
locale.
│
│ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Realizarea
comunicării cu mass-media │
│ │ │Promovarea imaginii
inspectoratului şcolar
│
├─────────────┼─────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Dezvoltare │Pregătire profesională │Alegerea formei adecvate de
formare/perfecţionare │
│profesională
│ ├─────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Participarea la
diverse cursuri de formare/perfecţionare
│
│ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Analizarea
necesităţilor de pregătire a personalului din │
│ │ │inspectoratul şcolar
şi unităţile de învăţământ/unităţi │
│ │ │conexe
│
└─────────────┴─────────────────────────┴─────────────────────────────────────────────────────────────┘
Luat
la cunoştinţă de către ocupantul postului: ....................
Numele
şi prenumele: .................................
Funcţia:
.................................
Semnătura:
.................................
Data
întocmirii: .................................
Avizat
Numele
şi prenumele: .................................
Funcţia
publică de conducere din cadrul Ministerului
Educaţiei
şi Cercetării Ştiinţifice: ....................
Semnătura:
.................................
Data
întocmirii: .................................
----------
Anexa 8 la
metodologie a fost înlocuită cu anexa 2 din ORDINUL nr. 3.169 din 4 februarie
2015, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 99 din 6 februarie 2015, potrivit pct.
5 al art. I din acelaşi act normativ.
[1] ANEXA
8 la ORDIN nr. 5.557 din 7 octombrie 2011
(*actualizat*) privind aprobarea
Metodologiei de organizare şi desfăşurare a concursului pentru ocuparea
funcţiilor de inspector şcolar general, inspector şcolar general adjunct din
inspectoratele şcolare şi de director al casei corpului didactic
[2] la 05-04-2017 Punctul 3. din Articolul 8 , Anexa 8 a fost
modificat de Punctul 2, Articolul I din ORDINUL nr. 3.600 din 4 aprilie 2017,
publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 235 din 05 aprilie 2017
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu